Megérkezett a rendelése és élni szeretne elállási jogával?
A vevőnek jogában áll, a megrendelést követően, de még a kiszállítás előtt a vásárlástól elállni. Ez esetben az elállás okán a vevőnek fizetési kötelezettsége nincs. A lemondást jelezheti e-mailen, telefonon, írásban, vagy személyesen is.
A vevő az áru átvételét követő 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a vásárlástól a távollévők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (ii.5.) Kormányrendelet 4.§ és 5.§ szerint.
A vevő az elállási jogát az áru használata előtt jogosult gyakorolni! A visszaküldött áru nem lehet megrongált vagy használt, kivéve az általánosan elfogadható, szükséges használati minimumot, mint a felpróbálás és a termék átnézése. A visszaküldött terméknek tartalmaznia kell a terméken szereplő papír függőcímkét illetve az eredeti csomagolást.
Amennyiben a visszaküldött áru rongált, hiányos, használt, piszkos vagy szőrös a Luludog elutasíthatja a pénzvisszafizetés lehetőségét.
A termékhez minden esetben az eredeti számlát csatolják.
A vevő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket.
Utánvételesen feladott csomagot nem áll módunkban átvenni.
Pénzvisszafizetés igénylése esetén csak banki átutalás útján kerül teljesítésre a vételár visszatérítése a vevő által megadott bankszámlaszámra vagy arra a számlára, amelyről a kártyás fizetés megtörtént. Ehhez kérjük add meg a bankszámla számot, és a számlához tartózó nevet.
A vevő elállása esetén az áru ellenértékét haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül belül visszatérítjük.
A visszaküldés folyamata
![]() |
1. Bejelentkezés után a "Fiókom" menüpont alatt található "Rendelés előzmény és részletek" között válaszd ki azt a rendelést, ahol megadhatod azokat az árukat, amelyekhez az online visszaküldési eljárást szeretnéd elindítani. Amennyiben vendég fiókkal rendeltél, úgy a rendelésedet a levélben kapott Vendégnyomkövetés hivatkozáson keresztül tudod elérni. Ha az utánvétet választottad fizetési módként, kérünk, az online visszaküldési űrlapon add meg a következő banki adataidat, amire a visszatérítendő összeget vissza tudjuk utalni: Számlatulajdonos neve |
![]() |
2. Ha lehetséges, biztonságosan csomagold vissza a terméket / termékeket az eredeti rendelési dobozba, ha nem használj a szállításhoz megfelelő csomagolást. Fontos, hogy az eredeti számlát is mellékeld a csomagolásban. |
![]() |
3. Küldd vissza a terméket / termékeket a következő címre: |
![]() |
4. A csomag beérkezésétől számított 1-3 munkanapon belül ellenőrizzük a visszaküldött termék / termékek állapotát, melyről emailben értesítünk. |